Poradnik klienta

Przed zakupem

 
Towary z naszego sklepu www.megatools.pl można zakupić:

  •  wysyłkowo - zamawiając przez internet, telefon, faks i otrzymując towary za pośrednictwem kuriera. Jeżeli kupujesz w sklepie internetowym po raz pierwszy to prosimy, przeczytaj Jak kupić przez Internet?
  • zamawiając towar przez internet, telefon, faks i odbierając towary osobiście z naszej siedziby


Przed zakupem warto zapoznać się z regulaminem jaki obowiązuje w naszym sklepie.

Czas realizacji i dostępność towaru

Na stronie z opisem każdego produktu podajemy informację o dostępności towaru oraz o przewidywanym czasie wysyłki zamówienia na dany produkt. Z reguły wynosi on 48 godzin. W pozostałych przypadkach podawana jest odpowiednia informacja na stronie produktu. Więcej informacji>

Płatność

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę.

Dostawa

Oferujemy kilka różnych form dostawy - zobacz jakie są ceny przesyłek.

Faktury i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie wystawiamy dowody zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy wypełnić odpowiednia pola formularza podczas składania zamówienia. Fakturę lub paragon przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Bezpieczeństwo zakupów

Bezpieczeństwo zakupów w naszym sklepie potwierdza ponad 20000 różnych opinii zamieszczonych na różnych stronach. Przeczytaj opinie o przeprowadzonych transakcjach na:

Jeśli masz jeszcze pytania skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży - 

mail: biuro@klamki-sklep.pl tel: 50 718 88 34


Zamówienie w realizacji

 Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia potwierdzamy go. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo najpóźniej następnego dnia roboczego. Po potwierdzeniu przystąpimy do realizacji zamówienia.


Stan realizacji zamówienia

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić:

  • klikając na link przesłany w potwierdzeniu zamówienia
  • kontaktując się z Działem Sprzedaży - mail: biuro@klamki-sklep.pl tel: 50 718 88 34

Zmiana zamówienia 

Zmiana towarów lub danych w zamówieniu jest możliwa do momentu przekazania paczki firmie kurierskiej. W celu zmiany zamówienia konieczny jest kontakt z Działem Sprzedaży - mail: biuro@klamki-sklep.pl tel: 50 718 88 34

Konto bankowe

W przypadku wyboru przelewu zwykłego jako sposobu płatności, numer konta przesyłamy w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Numer konta znajdziesz także tutaj.

Monitorowanie przesyłki

Istnieje możliwość sprawdzenia, gdzie w danej chwili znajduje się Państwa przesyłka. Lokalizację przesyłki sprawdzamy poprzez wpisanie w formularz na stronie kuriera numeru listu przewozowego, który przesyłamy w mailu potwierdzającym wysyłkę paczki.


Po zakupie

Zwrot towaru

Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 10 dni od otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu. Sprawdź jak zwrócić towar.

Reklamacje i skargi

W trosce o naszych klientów, w strukturze organizacyjnej naszej firmy stworzyliśmy Dział Kontroli Jakości, który ma czuwać nad właściwą obsługą klientów.

Jeśli chcesz zgłosić reklamacje dotyczące jakości obsługi/trybu realizacji zamówienia prosimy o wiadomość na zwroty@klamki-sklep.pl

do góry
Bestsellery
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl